lördag 5 maj 2012

Denna film bör alla se. Ditt Livs Viktigaste Information. Del 2 av 3

Efter att tätt ha följt utvecklingen med fisk som flyr kusterna i Blekinge och Skåne, och där oförklarliga svampangrepp på sjuka fiskar nu dyker upp, tycker jag att det är av största relevans att vidarebefodra dom uppgifterna, då vi faktiskt får en del matfisk från Östersjön, och vad det i så fall kan innebära att äta denna om sjukdomarna hos fisken beror på hälsovådliga utsläpp.

Likaså fågeldöden är alarmerande runt Blekingekusten, och möjligen kan här finnas ett samband.

Denna blogg handlar uteslutande om Gluten och Celiaki, men personligen tycker jag ämnet är så pass allvarligt att det bör belysas, då jag inte tror att våra myndigheter kanske säger som det är alla gånger.

Del 2 av filmen: Ditt Livs Viktigaste Information har släppt en Del 2, som jag tycker att alla borde se och som lämnar en tankeställare att allt kanske inte står rätt till.

Se filmen och döm själva.
(se den gärna direkt på Youtube för större bild : http://www.youtube.com/watch?v=RZPsLkKOi8w

Del 2 och Del 1 av filmen kan laddas hem genom att besöka: chemtrails-sverige.com

Trailern till kommande Del 3 finner ni längst ned på denna sida.



1 kommentar:

  1. Jag hamnade på denna sidan då jag läst om att personer med ostadighetskänslor blivit hjälpta av glutenfri kost.

    Jag har sedan tio år tillbaka haft problem i långa perioder, med olika svårighetsgrad och det är inte säkert att de har alls med varandra att göra. I det stora hela har jag dock under dessa åren bedömt mig ha god hälsa. Det började med några månader med magkatarr som var riktigt jobbig för mig, efter ett år en tremånadersperiod med mycket huvudvärk och trötthet, yrsel och matthet. Därefter hade jag under tre års tid återkommande och långvariga svampinfektioner i underlivet som inget till slut bet på. De blev dock bra av sig självt och har nu på tre år bara haft en kort period på två veckor med svamp. Under en period hade jag några urinvägsinfektioner med följden uretrit i tre månader, alltså en inflammation som ger känslan av att ha en infektion fastän bakterierna är borta. Därefter fick jag i två månader stor trötthet, ont i mindre leder och infektioner som avlöste varandra.

    Nu efter drygt ett år utan besvär alls har jag fått en typ av ständig ostadighetskänsla inne i huvudet kombinerat med tryckkänsla och huvudvärk. Detta kom efter en flygresa och det finns ett namn för det, dålig landstigning, som kan sitta i länge hos vissa personer. Kroppen upplever en informationskonflikt. Jag har träffat de bästa läkarna inom detta och de menar att det är mitt psyke som gör att det sitter kvar och ser antidepressiva som en lösning. Man vet inte varför detta symptomet uppstår. Jag har inte tagit några mediciner än och tycker teorierna inte är helt godtagbara.
    Ingen läkare vill ta några prover för detta då allt brukar se normalt ut, jag tog många prover för ett och ett halvt år sedan och inget visade då något konstigt.

    Jag vet inte om mina besvär under åren skulle kunna bero på någon intollerans, det känns lite väl långsökt kanske, men när man inte får någon hjälp av sjukvården behöver man göra sina egna efterforskningar.

    Under en period med svampbesvär testade jag att äta en speciell diet där det inte ingick något gluten bl.a. dock mjölkprodukter. Helt glutenfri var jag en månad och därefter la jag till två skivor ryvita knäckebröd per dag i ytterligare två månader. Uteslöt även kolhydrater i stor utsträckning. Jag mådde väldigt bra, svampen blev dock inte bättre men jag har aldrig haft så fin hy som då och jag var väldigt pigg.

    Väldigt tacksam för svar om jag helt ska avskriva detta som teori eller tänka vidare. Jag har två kusiner som båda har fått diagnosen glutenintollerans, men då med tydliga magproblem vilket jag inte haft förutom några perioder med magkatarr.

    Som det är nu är alltså ostadighetskänslan och tryckkänslan i huvudet det värsta.

    Hälsningar Karin

    SvaraRadera